Riport és néhány új karkötő

Először is naaagy-nagy boldogság van hogy már több mint 120-an vagyunk az oldalon, ezt nagyon szépen köszönöm <3

Biztos van, aki már látta, most szeretnék a riportról többet is mesélni (: Januárban keresett meg a Gyöngyösi TV szerkesztő riportere, hogy szeretnének bemutatni, mint alkotó (: Természetesen nagyon hízelgő volt számomra :D A fellegekben jártam rendesen (; Március 11-én volt a forgatás, egész nap görcsöltem miatta :D

Aztááán, másik fontos dolog, hogy újabb játékot indítottam! Keressétek a facebook-os oldalamon : Tündérgombóc karkötői

harmadiknyeremenyjatek.jpg

Na akkor néhány karkötő...

Az első 24 szálas, ebből 18 alap és 6 vezető szín. Többszínű betűs technikával készült, és iszonyúúúan büszke vagyok rá :D Körül-belül 2 hétig tartott mire végeztem vele, mert mindig olyan nem kívánt csomókat csinált magára, hogy lusta voltam szét szedni a szálakat, meg sokáig is tartott :D

feltotos.jpg

A következő karkötő egyszerű, betűs technika, de olyan gyorsan csináltam, hogy egy fél nap alatt kész lett :D Erre ezért vagyok büszke :DDD Na meg olyan szép a betűtípus, nagyon szeretek írott betűs karkötőket készíteni ((:

amegd.jpg