Elmaradt bejegyzések (4. rész)

Szerintem életem eddigi legnagyobb műve ez a szintén többszínű betűs technikával készült kalocsai mintás karkötője.

30 alapszálra csomóztam, ami már önmagában is rekordnak számít nálam (: 12 féle színt használtam. 3,2 cm széles és 14 cm hosszú, a saját csuklómra méreteztem (: Rengeteg időt és még annál is több türelmet igényel, néha megesett velem is hogy a falhoz vágtam :D

Egyébként szerintem jól sikerült, meg vagyok vele elégedve (:

 

DSC00664.JPG

Most pedig szolgálati hírek következnek: egy darabig megint nem leszek túl aktív. Jönni fogok a blogbejegyzésekkel, és egy-egy kiírás erejéig Facebookon is elérhető leszek, mert vannak még olyan karkötőim amit nem láttatok (: De most elég zsúfoltak a napjaim, örökbefogadtam egy kiscicát és mellette megpróbálok készülni a szóbeli érettségimre, valamint készülök még másra is, erről majd lesz egy külön bejegyzés (:

Jah! Keressétek a Tündérkés Coca Colát, nekem már van (;