Elmaradt bejegyzések (1. rész)

Szegény "blogocskával" mostanság nagyon nem foglalkoztam, - főleg az érettségik miatt - így most lesz mit bepótolnom az elkövetkezendő néhány napban (:

Mindenkinek naaaagy Tündérgombócos ölelés jár, hatalmas örömmel töltött el azt látni, hogy mindig nézitek a blogomat, még akkor is ha már hónapok óta nem írok. Nagyon jól esett (:

Teháát akkor kezdjünk is  neki ennek a pár részes sorozatnak.

Anyukám említette egyszer, hogy neki annyira de aaaannyira tetszik a csomózott virág, és annyira de aaannyira boldog lenne ha csomóznék ilyet is (:
A névnapjára el is készültem életem első példányával és azóta készült még kettő (ebből egyet nem mutatok meg, mert akkor még csak azt hittem hogy tudok ilyet csinálni videó nélkül is :D). A törzshelyemmé vált Métervarázs boltban agyaltam ki hogy ez lesz az ajándéka, ezúton is köszönöm a boltvezetőnek (nem tudom hogy akarod-e hogy kikerüljön a neved), hogy eltűrte az ücsörgésemet és a rágódásomat :D

Végül az első példány 7 főszínből készült el, plusz a vezetőszálak. 2-3 órát vett igénybe, és ezen felül még rengeteg ideget és fájdalmat, amik a ragacspisztoly hőmérsékletének számlájára írható fel (:

viraag.jpg

A másik virágom 3 színből áll, kérésre készült (: Na ő az, akinek az elődje elég furára sikeredett :D

DSC00581.JPG

U.i.: Remélem tetszik az új dizájn (;