Re-debütálás

Üdvözöllek, kedves Olvasó! :)

Mindig úgy gondoltam, hogy senkit sem érdekel, mit írok...
Aztán néha-néha rákukkantottam a statisztikákra, és meglepődtem, hogy DE! Sőt, egész sokan érdeklődtök felőle... Remélem az újrakezdéssel nem veszem el a kedveteket... :)

Nemrégiben tértem haza egy csodálatos családi nyaralásról a Balatonon, de az időnek köszönhetően nagyon termékennyé vált, amit annyira nem is bántam. Pont két kánikula közti hűvös-esős időt fogtuk ki, így volt időm csomózni!

Legelsőként a Minionok lettek készen, 13 szálas, 9 színű, betűs technikával készült. Kerek egy nap alatt elkészültek, úgyhogy gyorsan meglett. 

dsc04807.JPG

A következő esős napon befejeztem egy újabb kalocsais karkötőt, amit már fél-kész állapotban hoztam el Zamárdiba. 

dsc04811.JPG

Egy újabb -szintén- esős napon egy újabb karkötő lett kész. Reggel kezdtem, délután már a csuklómon volt. Kelta mintás,  normál technikával készült. 18 szálas, 5 színt tartalmaz. Gyorsan haladtam vele, azóta is sokat hordom.

dsc04803.JPG

A következő karkötőt ismét a szívembe zártam, kellemes nyárias darab lett, szintén sokat van már most viselve! Vékony, 12 szálas, a háttér egy nagyon szép melírozott lila fonal, valamint sárga, fehér és zöld van benne. Többszínű betűs technikával készült. Szép egyenes lett a széle, úgyhogy teljesen meg vagyok vele elégedve.

dsc04806.JPG

Végül - de nem utolsó sorban - egy olyan karkötővel végeztem a nyaralás alatt, amelyet még itthon elkezdtem, csak valahogy nem akarództam befejezni. Hazafelé, a kocsiban készült el a megkötője. Barátságos darab lett, szintén gyorsan haladós. Csak 2 színt használtam fel, de így is 38 szálas lett. 

dsc04810.JPG