Visszatérés

Már nagyon elszégyelltem magam, amikor megláttam az utolsó bejegyzésem dátumát :$ De sok dolog volt, tablóbál, felvételis dolgok... Ezúton szeretném megköszönni minden látogatóm és olvasóm türelmét. A Facebook-os oldalon (www.facebook.com/Tundergomboc) aktívkodtam, ott látható az új játékom is (:

jateeek.png

A következő karkötőt egy kislánynak készítettem szülinapjára, Isten éltessen utólag is Ági (:

Az érdekessége, hogy ez az első több-színű-betűs technikával készült kreálmányom (: Bár csak három színből áll, sokkal bonyolultabb feladatnak minősült, mint eddig bármi más:D Egyébként azóta szinte csak ezzel a technikával dolgozok :D Készült még karkötő valentin-napra, öcsi szülinapjára, magamnak is csomózgatok, és így tovább ((:

Rengeteg új ötletem van, újult erővel térek vissza (= A közeljövőben szeretném majd beindítani a Meska boltomat, hogy tudjatok akár rendelni is, M&H Ékszerkuckójával is tervezgetünk, sőőőőőt: még a tv-ben is láthattok majd (= De ezekről bővebben majd ha aktuálisak lesznek (:

És a karkötő:

agi02.jpg

Hátulról pedig ilyen:

agi03.jpg

Jajj, és még így a végére: nagyon nagy szeretettel fogadok olyan képeket (természetesen Facebookon), amin a csomózott karkötőiteket viselitek/mutatjátok (: