Jász Világtalálkozó

Végre  itt a nyár!

Az egyetem miatt egyáltalán nem volt időm az oldallal foglalkozni, de a legnehezebb évemen túl vagyok.

Emellett túl vagyok nagyon sok hullámvölgyön, sok jó és sok rossz történt velem, sokat veszítettem mostanában, de több is lettem. De ennyit erről, megfogadtam, hogy a nyarat a csomózásnak szentelem, és igyekszem szeptember után is megőrizni a lelkesedést :-)

Aki követi a facebook-os oldalam (ha nem és érdekel, kattints ide), az tudja, hogy a hétvégén JÁSZ VILÁGTALÁLKOZÓÓÓÓ :-) Na és ki lesz ott a kiállítók között? :-) Én! :-)

Ez nagy megtiszteltetés, és az utóbbi heteket csak erre áldoztam, nagyon igyekszek minőséget is vinni a kiállításba, vannak új dolgok is, amiket egyenlőre nem mutatok meg, majd csak jövőhéten, illetve vannak olyanok is, amiket már láthattok a facebook-on, de itt majd csak leírással jelennek meg.

 Mindenkit szeretettel várok Jászárokszálláson, a Széchenyi Iskola fő épületének emeletén, az interaktív teremben! 

13501670_910019835809862_1458981339435931901_n.jpg