Mikulásos kiállításos

Hát megint eltűntem egy kicsit, de jó okom volt rá (: Kiállítást szerveztem és cikket írtam meg sokat szorgoskodtam és sok-sok karkötő elkészült (: Egyébként Facebookon rendszeresen postolgatok (:

Ma egy mikulás-ajándék karkötőt és egy kulcstartót mutatok nektek.

Betűs technikával készült, vékony, 11 szálas karkötő. Nagyon megtetszett nekem már a legelején, de ami a legjobb, hogy aki kapta, hihetetlenül örült neki, iszonyú boldoggá tett a saját örömével (:

noemi.png

A következő kép nem csak a kulcstartó miatt fontos, láthatjátok milyen szuper körmöt csinált nekem anyu a mikulásnapra (((: Érdekesség, hogy újítottam a kulcstartók ügyében, már úgy csomózom, hogy a végén összehajtom és összeragasztom, így mind a két oldal szép csomózott (:

smiley_1.png

A kiállítást egyébként a jászárokszállási Deák Ferenc Gimnázium, Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola aulájában láthatjátok, előreláthatólag csütörtökig(: